Cel mai eficient exercițiu pentru îmbunătățirea vederii. 6 soluţii simple pentru îmbunătăţirea vederii – Miscarea face bine | by Telekom Sport

April 26, 3 0 Trăim într-o vreme în care lucrul pe computer a devenit mai mult decât necesar.

6 soluţii simple pentru îmbunătăţirea vederii

Orele petrecute în faţa monitorului, concentrarea, stresul şi alimentaţia necorespunzătoare duc în cele din urmă la apariţia unor probleme de vedere.

În ultimii ani, numărul celor care poartă ochelari a crescut considerabil, parte din cauza acestui aspect.

forum pentru viziune

Pe lângă faptul că ar trebui noi înşine să conştientizăm pericolul din spatele faceți un test de vedere online ore în care ne solicităm ochii la maxim, avem la îndemână câteva trucuri eficiente cu ajutorul cărora ne putem îmbunătăţi vederea.

Cele mai multe dintre mişcările detaliate mai jos au fost elaborate de oftalmologul William Horatio Bates, un specialist care credea că ochelarii sunt nocivi şi nici pe departe atât de necesari pe cât am crede. Deşi teoria doctorului a fost pe atunci combătută, tehnicile sale sunt încă folosite peste tot în lume, inclusiv de către doctorii oftalmologi. Mişcări laterale şi sus-jos Cu ochii deschişi, mişcă-ţi ochii în sus şi în jos, de aproximativ 10 ori, după care execută mişcări laterale, de la stânga la dreapta.

cum să restabiliți vederea în mod natural

Ai grijă să nu îţi forţezi ochii în cadrul acestor mişcări. Roteşte-ţi ochii Un alt exerciţiu eficient pentru îmbunătăţirea circulaţiei sangvine este şi rotirea ochilor în sensul acelor de ceasornic şi în sensul opus acelor de ceasornic.

Aşadar, stai relaxat şi roteşte-ţi ochii întâi în sensul acelor de ceasornic, de 5 ori, clipeşte de câteva ori, după care roteşte în sensul opus acelor de ceasornic.

  • Vedere 3 cefalee
  • Descărcați cum să restaurați viziunea

Concentrează-te pe obiecte apropiate şi depărtate Plasează un obiect în faţa ta, cam la 15 cm distanţă. Concentrează-te asupra lui timp de minute. Apoi, schimbă focusarea pe un alt obiect aflat la distanţă de 3 metri de primul obiect, dar care să fie pe aceeaşi direcţie.

3 Comments

După alte 2 minute, schimbă concentrarea pe primul obiect. Repetă exerciţiul timp de minute. Imaginează-ţi că scrii cu ochii Roteşte-ţi ochii de câteva ori, aşa cum am descris la punctul 2, după care imaginează-ţi că scrii un cuvânt cu ajutorul ochilor.

Capul nu trebuie să se mişte, ci doar ochii. Dacă ţi se pare dificil, citeşte cuvinte scrise pe panouri, dar aflate la aceeaşi înălţime cu cea a ochilor tăi sau scrie cu markerul pe o hârtie pe care o plasezi apoi în faţa ta.

Doua exercitii simple si eficiente care te vor ajuta : - ca dioptriile tale să nu mai crească nu vei avea nevoie de o nouă pereche de ochelari cu dioptrii mai mari ; - să tratezi senzaţia de ochi uscaţi; - să renunţi definitiv la lacrimile artificiale; - să îţi simţi ochii odihniţi, chiar dacă petreci ore în şir la calculator.

Aşează-ţi palmele peste ochi Atunci când îţi simţi ochii obosiţi şi vederea un pic înceţoşată, e timpul să faci o pauză. Cu atât mai eficient şi relaxant va fi acest răgaz, dacă optezi şi pentru următorul exerciţiu. Asigură-te că palmele tale sunt la o temperatură moderată, după care aşează-le peste ochii închişi, astfel încât degetele să fie peste frunte.

Astfel, ochiul va fi cuprins în căuşul palmei. Este important să te asiguri că poţi clipi în voie, nu trece niciun pic de lumină şi să îţi simţi ochii relaxaţi.

Un blog cu si despre exercitii de imbunatatire a vederii in mod natural

Diet Tips — Şi alimentaţia este deosebit de importantă în acest context. Aşadar, pe lângă odihna absolut necesară şi practicarea regulată a exerciţiilor de mai sus, asigură-te că incluzi în cel mai eficient exercițiu pentru îmbunătățirea vederii şi alimentele benefice pentru sănătatea ochiului.

Legumele verzi conţin luteină şi zeaxantină, două substanţe cu proprietăţi benefice asupra retinei, îmbunătăţind în timp şi vederea. Aşadar, mănâncă spanac, varză kale, lobodă, broccoli sau ştevie.

  1. Cu ajutorul câtorva simple exerciții de vedere vă puteți relaxa ochii și vă puteți revigora vederea Stilul de viață modern este foarte solicitant pentru ochii noștri.
  2. Activitate fizică și viziune
  3. Viziune cu adevărat restaurată

Afinele sunt recunoscute pentru faptul că măresc vederea pe timp de noapte, afinele negre fiind bogate în antocianine, substanţe care previn şi încetinesc procesul de orbire cauzat de degenerare maculară sau cataractă. Morcovii — legume bogate în luteină şi betacaroten, şi morcovii sunt recomandaţi în acest tip de dietă.

cum se restabilește hipermetropia vederii

În plus, mai poţi consuma sardine, ton sau somon, bogaţi în acizi graşi esenţiali Omega 3, ouă care conţin L-cisteină, usturoi sau ceapă, surse bogate în sulf, necesar în producţia glutationului, un antioxidant important pentru sănătatea ochilor.