Altii au comandat si...

Urmăriți antrenamentul vizual

viziune în minus 5 prezentare computer și viziune

Ziua 1 - Exerciţiul palmelor, exerciţiul carte-calendar, exerciţiul cu mărgele, vederea dublă Ziua 2 - Exerciţiul palmelor, rotirea degetului mare, organizarea câmpului de lucru, prinderea paiului Ziua 3 - Exerciţiul palmelor, exerciţiul carte-calendar, rotirea degetului mare, vedere dublă Ziua 4 - Exerciţiul palmelor, exerciţiul cu mărgele, organizarea câmpului de lucru, vedere dublă Ziua 5 - Exerciţiul palmelor, exerciţiul viziune minus 10, organizarea câmpului de lucru, prinderea paiului Ziua 6 - Exerciţiul palmelor, exerciţiul cu mărgele, rotirea degetului mare, vederea dublă Ziua 7 - Exerciţiul palmelor, rotirea degetului mare, exerciţiul carte-calendar, prinderea paiului Acest program de antrenament ar trebui combinat zilnic cu exerciţii de întărire fizice la locul dumneavoastră de muncă aceste exerciţii vor fi prezentate mai târziu în acest capitol.

Exerciţiul "palmelor" vizualizare sus Scop: Această tehnică importantă. Puteţi face acest exerciţiu la o masă sau la biroul dumneavoastră, stând pe scaun.

Din moment ce scopul este relaxarea, veţi găsi utilă sprijinirea braţelor cu pernuţe. Dacă lucraţi într-un birou, puteţi sprijini braţele pe o suprafaţă urmăriți antrenamentul vizual ar fi un teanc de caiete, cărţi.

Procedura de bază: Pentru început, frecaţi-vă palmele pentru a vederea este normală 0 sau 1 încălzi. Figura 17 Sprijiniţi podul palmelor pe pomeţii obrajilor şi suprapuneţi degetele pe frunte.

Nu exercitaţi presiune asupra ochilor şi asiguraţi-vă că ochii, spâncenele şi degetele sunt relaxate. Respiraţi apoi încet şi adânc.

restabiliți vederea deteriorată vitaminele sporesc acuitatea vizuală

Relaxaţi-vă şi imaginaţi-vă o plajă. Este 6 zi foarte frumoasă şi nu aveţi absolut nici o grijă. Valurile se sparg uşor de mal şi vedeţi frunzele copacilor legănându-se în vânt. Bucuraţi-vă de această imagine şi vizualizaţi cât mai multe detalii. Notă: Bineînţeles că puteţi alege decorul fanteziei dumneavoastră. Reţineţi că ideal este să vizualizaţi un spaţiu larg deschis ocean, munţi etc.

Durata: Unu până la cinci minute fără pauză.

Imn Oficial Fc Steaua Bucuresti

Repetaţi exerciţiul pe parcursul zilei de lucru. Exerciţiul "calendar-carte" focalizare Scop: Dezvoltarea capacităţii de trecere rapidă a privirii cu realizarea focalizării din urmăriți antrenamentul vizual apropiat în plan îndepărtat. Materiale: Calendar sau planşă cu litere; carte, revistă sau alt material tipărit. Metodă: urmăriți antrenamentul vizual. Aşezaţi calendarul sau planşa cu litere, destul de departe, astfel încât cifrele literele să fie abia vizibile vezi figura Materialul tipărit trebuie ţinut sau sprijinit la nivelul şi distanţa specifice cititului aproximativ 40 cm.

Citiţi primele 3 numere sau litere din rândul de sus al calendarului de pe peretele de vizavi cât mai repede posibil. Apoi citiţi primă propoziţie sau primul rând al materialului tipărit.

Repetaţi exerciţiul, citind următoarele 3 cifre şi următorul rând. După ce puteţi trece rapid din plan apropiat în plan îndepărtat, păstrând claritatea imaginii, apropiaţi cartea la aproximativ 15 cm de ochi. Apoi vedeţi cât durează să vedeţi clar literele sau cifrele de la distanţă. Variaţi numărul cifrelor literelor de la distanţă. De exemplu, citiţi primele 4 sau 5 numere.

Dacă este necesar începeţi numai 2 cifre. Sau, citiţi 1,2,3 sau 4 numere de pe fiecare rând începând. Atenţie la: 1.

vedere pentru muncă în poliție viziunea minus este câte procente

Capacitatea de urmărire a imaginii atât în plan apropiat cât şi în plan îndepărtat. Capacitatea de a avea o imagine clară atât în plan apropiat cât şi în plan îndepărtat cu schimbarea privirii.

Veţi folosi ambii ochi şi ochelarii pe care îi purtaţi în mod curent. Durata: Trei cicluri de câte un minut pe zi Exerciţiul cu mărgele Scop: Această procedură vă învaţă folosirea ambilor ochi simultan. Ea dezvoltă abilitatea de a deplasa privirea ambilor ochi dintr-un punct într-altul rapid şi uşor fără a suprasolicita ochii. Abilitatea de a localiza corect în spaţiu este dezvoltată de aceasta tehnică. Materiale: O bucată de sfoară cu o mărgea colorată fixată la aproximativ 30 cm de capăt.

Metoda: 1. Legaţi sfoara de un obiect fix la urmăriți antrenamentul vizual ochilor. Ţineţi celălalt capăt al sforii între degetul mare şi cel arătător lângă nas. Mărgeaua colorată de pe aţă trebuie să fie la aproximativ 25 cm de ochi iar capătul sforii la aproximativ 80 Cm.

Priviţi capătul sforii şi veţi vedea două urmăriți antrenamentul vizual venind din ambele părţi ale capului dumneavostră şi formând un "V" în punctul de prindere.

Serviciul Web Polar Flow Web

Acesta este răspunsul normal. Dacă vedeţi doar o sfoară, atunci un ochi nu este folosit. Pentru a vedea două sfori trebuie folosită următoarea procedură. Acoperiţi unul din ochi cu mâna. Mutaţi mâna de la un ochi la altul. Din când în când priviţi cu ambii ochi, căutând "V"-ul. Când vedeţi V-ul uitaţi-vă la el şi apoi la mărgea. Ar trebui să vedeţi un x care se formează cu centrul în mărgea. Pe măsură ce se îmbunătăţeşte rezultatul puneţi o altă mărgea colorată pe sfoară, la jumătatea distanţei până la prima şi priviţi de la una la alta la fiecare 5 secunde.

hipermetropia astigmatismul este tehnici video pentru îmbunătățirea vederii

Sfoara trebuie să se intersecteze mereu în mărgeaua pe care o priviţi formând un "X". Pe măsură ce antrenamentul se desfăşoară urmăriți antrenamentul vizual sforii poate fi mărită de la o mărgea la alta şi de asemenea pot fi adăugate diferite mărgele colorate. Aceasta va induce divergenţa ochilor. Repetaţi procedura cu capul ridicat, plecat, întors spre stânga şi spre dreapta. Observaţi şi înregistraţi poziţiile în care nu vedeţi imaginile dorite dispar o sfoară sau mărgelele.

Folosiţi ochelarii pe care îi purtaţi curent. Durata: Trei cicluri de urmăriți antrenamentul vizual un minut pe zi. Rotiri ale degetului mare Mişcarea ochiului sus Scopul: pentru a îmbunătăţi controiul mişcării ochiului şi capacitatea de a organiza spaţiul vizual. Materiale: propriile dumneavoastră degete mari de la mâini. Folosiţi ochelari dacă îi purtaţi de obicei pentru vederea de aproape.

Metoda 1. Staţi în picioare într-o poziţie relaxată 2. Un ochi este acoperit cu mâna de pe aceeaşi parte figura 20 3. Cealaltă mână este urmăriți antrenamentul vizual întinsă înainte, ân faţa nasului, degetele strânse uşor urmăriți antrenamentul vizual degetul mare ridicat. Acest punct se numeşte punctul de pornire. Priviţi unghia degetului mare 5. Apoi mişcaţi-1 către punctul de pornire din nou.

Degetul mare trebuie să se fi mişcat pe conturul unui sfert de cerc. Continuaţi să urmăriţi unghia cu ochiul în timp ce urmăreşte traseul încet.

Primesti puncte de fidelitate Cum functioneaza? Punctele se acorda oricarui utilizator care are un cont activ pe libris. Pentru fiecare comanda plasata pe site-ul nostru veti primi puncte de fidelitate in functie de valoarea comenzii, active in 4 zile de la livrarea comenzii. De exemplu, pentru fiecare de lei cheltuiti veti primi puncte de fidelitate a caror valoare este de 1 leu.

Repetaţi de 6 ori în fiecare direcţie. Mişcaţi numai braţul şi globul ocular. Nu faceţi pauză la niciunul din punctele de referinţă menţionate. Repetaţi pentru celălalt ochi Capacitatea de a urmări degetul urmăriți antrenamentul vizual uşor, fără bruscări, în timp ce restul rămâne vertical într-o poziţie relaxată.

Degetul mare trebuie să se vadă clar.

Adăugați în lista de dorințe Instalați Doriți să aveți un corp sănătos?

Timp: repetaţi exerciţiul timp de 2 minute pentru fiecare ochi. Planşa cu litere Medonald Conştientizarea vederii periferice Scopul: de a îmbunătăţi vederea periferică. Materiale: planşa cu litere Medonald. Menţineţi atenţia concentrată pe punctul central al planşei. Folosiţi ochelari de vedere numai dacă este necesar pentru a menţine atenţia concentrată pe punctul central.

Atenţie la: Sporirea capacităţii de a descifra din ce în ce mai multe litere mergând până la a citi toate literele de pe planşă.

Timp: efectuaţi acest exerciţiu timp de unul până la 3 minute zilnic.

Serviciul Web Polar Flow

Vedere dublă fiziologică vederea cu ambii ochi, convergenţă Scopul: pentru a spori conştientizarea folosirii ambilor ochi. Material: creion. Staţi în picioare şi priviţi la un obiect aflat la distanţă în partea cealaltă a camerei.

Ţineţi un creion între degetul mare şi arătătorul ambelor mâini. Ridicaţi creionul la lungimea braţului astfel încât să se găsească între dumneavoastră şi obiect figura Urmăriți antrenamentul vizual faptul că în timp ce vă uitaţi direct la obiectul aflai la distanţă, creionul, văzut indirect, va apărea dublu.

Mişcaţi mâna la dreapta sau la stânga astfel încât obiectul aflat la distanţă să urmăriți antrenamentul vizual găsească între cele 2 creioane. Acum priviţi direct către creion. Veţi remarca faptul că obiectul, privit indirect, urmăriți antrenamentul vizual dublat. Când o puteţi urmăriți antrenamentul vizual cu uşurinţă, concentraţi-vă asupra creionului în timp ce observaţi obiectul dublat schimbându-şi dimensiunea şi poziţia: a în timp ce urmăriţi creionul apropiindu-se până la 10 centrimetri de ochi obiectul aflat la distanţă pare să se micşoreze şi să se îndepărteze unul de altul.

Conştientizarea dublării, unor obiecte ţinte apropiate şi depărtate când se priveşte către celâlat.

Exercitii de antrenament vizual

Conştientizarea modificărilor de dimensiune şi generație centru oftalmologie în timp ce priviţi creionul ce se mişcă spre şi dinspre dumneavoastră. Urmăriți antrenamentul vizual un minut pe zi. Prinderea paiului coordonarea ochi-mână Scop: Să extindă şi să urmăriți antrenamentul vizual zona de localizare ochi-mână. Materiale: un pai pentru băut, două creioane sau două baghete. Suspendaţi sau rugaţi pe cineva să ţină orizontal un pai în faţa dumneavoastră.

Ţineţi două creioane câte unul în fiecare mână. Priviţi către mijlocul paiului în timp ce vedeţi întregul pai.

Un antrenament pentru ochii dumneavoastră

Acum încercaţi să prindeţi simultan cele două capete ale paiului, câte un capăt cu fiecare mână. Ţineţi ambii ochi deschişi. Dacă prinderea paiului este prea dificilă, rugaţi persoana care gimnastica pentru vedere ajută ajută să ţină un obiect mai mare cum ar fi un tub de carton de la hârtie igienică.

dacă nu vezi în depărtare este miopie o vedere mai buna fara ochelari