"Optimist Blog"

Îmbunătățiți viziunea imediat, 8 sfaturi simple pentru a vă ajuta să vă îmbunătățiți viziunea la domiciliu

Sfaturi generale: pentru probleme cu vederea, trebuie să utilizați produse naturale cu tratament termic minim, care îmbunătățiți viziunea imediat ușor și bine digerate.

Sfat 1: Cum să îmbunătățiți viziunea într-o singură zi

La locul de muncă, ar trebui să faceți pauze și exerciții pentru ochi. Urmând toate aceste recomandări și sfaturi, vă puteți îmbunătăți independent viziunea dvs. Toată lumea a auzit probabil de mai multe ori că mănâncă morcovi, afine și alte produse este bună pentru ochi. Deseori reușiți să urmați aceste recomandări?

Un ghid pentru înțelegerea viziunii dvs. periferice

Cel mai probabil nu. Și în zadar! Oftalmologii susțin că alimentația este al doilea factor cel mai important după eredititate care afectează viziunea. În plus, nutriția adecvată vă va vindeca și va întări ochii, va crea o sursă bună de "forță" pentru a face față cu succes bolilor grave care ne fură viziunea - cataracta, glaucomul și degenerarea retiniană legată de vârstă.

✿ Cum să îmbunătățiți rapid viziunea - 【Medicină non-standard】 - 2020

În plus, o dietă sănătoasă are efect foarte favorabil nu numai asupra ochilor, ci și asupra întregului corp.

Deci, ce trebuie să știți pentru a face o dietă sănătoasă pentru ochi? Dependența de dulce, făină și grăsime dăunează nu numai figurii, ci și ochilor. Pe de altă parte, consumul de kilograme de morcovi nu este, de asemenea, necesar.

Cum să îmbunătățiți vederea la domiciliu

În primul rând, produsele care conțin vitaminele A, C și E, luteina, zincul și acizii grași nesaturați omega-3 și omega-6 sunt benefice pentru ochi.

Aceste alimente ar trebui să prevaleze în dieta noastră îmbunătățiți viziunea imediat. Cel mai important rol în sănătatea ochilor îl joacă luteina carotenoidă. Luteina și zeaxantina formate din ea reprezintă partea principală a pigmentului de pe fața galbenă situată în centrul retinei și responsabilă de vederea centrală acută. Luteina are un efect antioxidant și protejează structura delicată a retinei de efectele dăunătoare ale radicalilor liberi.

Luteina și zeaxantina sunt capabile să absoarbă partea albastră nocivă a luminii, protejând foarte sensibil la lumină de la fotoreceptorii retinei.

În fiecare an, acest efect numele suplimentelor alimentare al luteinei devine tot mai relevant datorită scăderii stratului de ozon al atmosferei și răspândirii generale a computerelor. Din păcate, luteina nu este produsă de organism și nu poate intra decât cu alimente.

cerc pâlpâitor în viziune

Principalele surse de luteină sunt: legume de culoare verde inchis: spanac, varza de Bruxelles, varza, mazare verde, broccoli; fructe și legume portocalii: portocale, tangerine, piersici, caise, pepeni, cartofi dulci, porumb, ardei gras, ardei iuți, morcovi și dovleci; fructe și legume de culoare roșu strălucitor: zmeură, căpșuni, sfeclă, ceapă roșie, mere, struguri roșii, rodii, ardei roșu, cireș.

Acestea includ, de asemenea, fructe de padure cum ar fi afine, coacăze negre, boabe goji.

viziunea 2 75 este rea

Printre sursele de luteină de origine non-vegetală ar trebui îmbunătățiți viziunea imediat se observe gălbenușurile de ouă de pui, a căror culoare portocalie se datorează prezenței acestei substanțe benefice. Dacă în fiecare zi pentru a mânca un ou mare, atunci organismul nu va experimenta un deficit de luteina.

verificarea controlului vederii

Zincul - cel mai important element chimic pentru ochi. Lipsa zincului perturbă metabolismul în lentilă și contribuie la formarea de cataractă.

Cum de a îmbunătăți viziunea în 1 zi? Cum să îmbunătățiți rapid vederea

Zincul este implicat în reacțiile biochimice complexe în retină și, de asemenea, ajută la absorbția vitaminelor A și E, fără de care este imposibilă viziunea acută. Dacă concentrația de zinc din retină devine inferioară celei normale, începe să apară o boală periculoasă pentru vederea - distrofia maculară a retinei.

O mulțime de zinc se găsește în fructe de mare homari, crabi, stridii, caracatițe, pește de mare și râucarne, pasăre, ouă, nuci cedrusemințe susan, dovleac, floarea-soarelui.

  • Viziunea asupra vârstei cum să se îmbunătățească
  • Tabele de corectare a vederii
  • Lipsa vederii în ochi
  • Dacă apare miopia
  • Conține vitamina A, îmbunătățind vizibilitatea crepusculară și afectează claritatea vizibilității în general.

Omega-3 și omega-6 acizi grași nesaturați pot reduce semnificativ riscul de cataractă și degenerescența maculară legată de vârstă îmbunătățiți viziunea imediat maculară.

Acest lucru nu este surprinzător, deoarece acești acizi nesaturați fac parte din fotoreceptorul retinei tije și conuri și reprezintă, de asemenea, un bloc-cheie al membranelor celulare retiniene.

"Optimist Blog"

Omega-3 și omega-6 acizi grași contribuie la sinteza vitaminei A și contribuie la o bună hidratare a ochilor, prevenind sindromul inflamator de ochi uscat. Consumul de vitamina E solubil în grăsimi este foarte necesar pentru ochii sănătoși, deoarece încetinește îmbătrânirea țesuturilor oculare, reduce riscul de modificări distrofice ale irisului și retinei.

Alimentele bogate în vitamina E sunt îmbunătățiți viziunea imediat mai bun remediu preventiv pentru tumorile oculare, cataracta și creșterea presiunii intraoculare. Vitamina C este benefică pentru ochi prin faptul că îi protejează de radiațiile ultraviolete și își menține aportul de sânge la normal, întărind capilarele oculare.

  • Cum să îmbunătățiți vederea cu calendula
  • Dacă vederea se pierde în timpul masturbării
  • Viziune la minus 4 5
  • Dacă viziunea este restabilită cu miopia
  • Insultă "Optimist Blog" În acest articol voi descrie ce fel de exerciții de ochi trebuie să faceți pentru a nu numai să vă păstrați, dar și să vă îmbunătățiți vederea.

O altă vitamină "cu ochi" este vitamina A solubilă în grăsimi, care face parte din pigmentul retinei și oferă vizibilitate pe timp de noapte. O deficiență a acestei vitamine provoacă așa-numita.