Cum să restabiliți și să îmbunătățiți vederea în scurt timp acasă - Cataractă

Marcați pe fereastră pentru a îmbunătăți vederea, Optimizează-ți desktopul pentru descărcări mai rapide

Regulile de sănătate ale sistemului Nishi Complexul de măsuri de vindecare include 6 reguli și exerciții.

vitamina pentru intarirea vederii

În ciuda faptului că regulile de Aur enumerate sunt foarte simple de implementat, schimbările în corp și psihic sunt colosale. Ar trebui să devină un obicei bun pentru tine, trebuie să se împlinească numai de 2 marcați pe fereastră pentru a îmbunătăți vederea pe zi dimineața și seara. Efectuați toate exercițiile sistemului.

Configurați opțiunile de performanță

Nișele trebuie să aibă o stare bună, într-o cameră caldă, ventilată și, de preferință, în aer liber. Regula 1. Stai pe un pat dur O suprafață fermă și plană este un pat ideal pentru dormit. Somnul este cel mai bine pe spate, atunci greutatea întregului corp va fi distribuită uniform, iar mușchii vor fi complet relaxați. În plus, somnul pe un pat dur vă permite să evitați curburile spinării și, dacă există deja, vor începe să se îndrepte treptat.

Un pat rigid chiar afectează în mod favorabil sănătatea și, de asemenea: - protejează împotriva deteriorării stării și a ficatului, rinichilor și intestinelor, așa cum se întâmplă în timpul somnului pe o suprafață moale; - sistemul circulator este stimulat - începe un flux sanguin normal către inimă; - zgurii acumulați sunt îndepărtați din organism mai repede; - mintea devine mai clară.

Gimnastica pentru ochi

Dacă ați dormit toată viața pe un pat moale, atunci, desigur, schimbarea obiceiului într-o zi va fi greu. Ia-ți timp, reduc treptat gradul de moale al patului. Pentru început, învață-te să adormi și să dormi toată noaptea pe spate. Dacă aveți probleme cu coloana vertebrală, atunci veți avea dureri în regiunea pelviană și sacrumul. Cu cât durerea este mai acută, cu atât este mai mare deformarea vertebrelor. A doua etapă va fi înlocuirea saltelei preferate cu mai multe pături subțiri, ceea ce, după părerea dvs.

Rezultatul trebuie să fie o suprafață tare - parchet din lemn. Credeți că timpul pentru obișnuință va dura puțin, iar patul moale obișnuit va deveni incomod pentru dumneavoastră. Regula 2. Așteptați o pernă rigidă Ca un pat, perna de dormit trebuie să fie fermă.

vederea se micșorează de stres

Cea mai bună alegere este un jurnal, tăiat în două părți egale. Raza este lungimea degetului arătător. După cum sa menționat mai sus, cel mai bine este să dormiți pe spate, așa că atunci când vă culcați, a patra vertebră de col uterin ar trebui să fie plasată pe "pernă".

Datorită acestui fapt, veți scăpa de dislocări cervicale, boli ale urechilor, gâtului, nasului, sistemului respirator, dentare și dureri de cap, precum și amețeli și temeri care apar fără cauză cauzate miopie și previziune dislocări la nivelul gâtului.

La început, cel mai probabil, va fi greu să adormiți pe o pernă tare, ar trebui să vă obișnuiți, de asemenea, treptat.

Este posibilă îmbunătățirea viziunii la domiciliu?

Începeți de la de minute. La urma urmei, chiar și acest timp este suficient pentru a vindeca amețeli și migrene. Jurnalul poate fi înlocuit cu o rolă solidă. Dormiți-vă pe o pernă rigidă Regula 3. Exercițiul "Goldfish" Din cele două reguli marcați pe fereastră pentru a îmbunătăți vederea sănătate de mai sus ale lui Nishi, a devenit evident că, pentru a menține sănătatea globală, este necesar să se mențină ordinea coloanei vertebrale.

La executarea exercițiului "Goldfish", sunt eliminate absolut toate problemele asociate cu acesta și prin urmare: - presiunea excesivă asupra vaselor de sânge și terminațiilor nervoase dispare; - îmbunătățește alimentarea cu sânge a tuturor organelor interne; - îmbunătățirea activității inimii; - curățarea accelerată a corpului de resturi acumulate. Tehnica exercițiului "Goldfish" Lie pe spate, întinde-ti picioarele, corpul tău ar trebui să fie complet relaxat.

Cauze ale vederii încețoșate

Acum trageți degetele de la picioare spre dumneavoastră, formând astfel un unghi ascuțit față de suprafața podelei. În această poziție, începe să se aplece, ca să spunem așa, să "vibreze", să se miște ca un pește.

Diferite complexe vitaminice și minerale exerciții Gimnastica pentru ochi ar trebui să se desfășoare într-o stare calmă, relaxată. Iată câteva exerciții: Cu ochii, efectuați o mișcare circulară, mai întâi spre partea dreaptă, apoi spre stânga.

Durata exercițiului: 1, minute. Exercițiul "Peste de aur" Regula 4. Gimnastica capilară În primul rând, aș vrea să observ că această regulă se bazează pe noua teorie a circulației sângelui, care spune că marcați pe fereastră pentru a îmbunătăți vederea "se desfășoară" în organism, nu în detrimentul inimii, așa cum spun manualele biologice, ci din cauza capilarelor mici.

Beneficiile sistemului de nișă

Ei sunt cei care saturau toate celulele noastre cu oxigen, energie și substanțe utile. În plus, ele elimină resturile care au fost formate în corpul uman în procesul de metabolizare.

Scuturand bratele si picioarele, apare un fel de vibratie care "trezeste" capilarele si le face sa se contracte mai mult si sa impinga sangele mai activ. Și datorită faptului că toate vasele de sânge constituie un singur sistem, ameliorarea locală a circulației sanguine conduce la o îmbunătățire generală a circulației sângelui întregului corp uman.

Datorita gimnasticii capilare, starea pielii este imbunatatita, energia generala a corpului si imunitatea sunt crescute si, de asemenea, va veti indeparta de la varsta inaintata. Tehnica gimnastică capilară Poziția inițială este aceeași cu cea a celei de a treia reguli, doar trebuie să puneți o pernă tare sub cap rolă sau jurnal.

cum să-ți arăți vederea

Apoi, ar trebui să ridici brațele și picioarele în sus, formând un unghi drept cu corpul, iar distanța dintre picioare trebuie să fie egală cu lățimea umerilor. Și în această poziție, agitați-le timp de minute. Durata exercițiului: minute. Norma 5. Exercițiul "Închiderea picioarelor și palmelor" Acest exercițiu al sistemului de nișă se face pentru a stabili armonie între toate părțile corpului, organele și sistemele.

cauza vederii slabe

Închiderea picioarelor și a palmelor trebuie făcută de femei de orice vârstă, în special cele care se ocupă de sport, în picioare și în poziție. Datorită acestui exercițiu, există probleme cu ginecologia.

acuitatea vizuală în dioptrii ce este

De asemenea, femeile gravide, care o fac în fiecare dimineață și seara timp de 1,5 minute, vor facilita nașterea.

Partea pregătitoare urmăriți antrenamentul vizual exercițiului 1. Trebuie să vă așezați pe spate, pe o suprafață tare și să puneți o pernă tare sub cap. Acum, trebuie să vă închideți picioarele, cu genunchii îndoiți ar trebui să fie răspândit pe scară largă. Încercați să vă împingeți genunchii cât mai larg posibil, dar, în același timp, apăsați talpa ferm una împotriva celuilalt.

Gimnastica pentru ochi - 7 cele mai bune exerciții pentru a restabili și a îmbunătăți viziunea

Apoi puneți palmele unul față de celălalt, cu degetele larg răspândite. Apăsați de 10 ori cu tampoanele degetelor unei mâini pe tampoanele celeilalte. Urmăriți-vă mâinile: nu vă răspândiți brațele, antebrațele ar trebui să formeze o linie dreaptă.

viziune prin metoda bates

Conectează-ți palmele, plasându-le perpendicular pe corpul din fața pieptului și împingându-le unul de celălalt de 10 ori. Extindeți-vă brațele la maxim, cu mâinile închise, aruncați-le peste cap și apoi glisați-le ușor de-a lungul corpului, de la față la talie, ca și când vă împărțiți corpul în jumătate de 10 ori.

Degetele îndreptate spre cap. Rotiți degetele în direcția picioarelor palmele sunt încă închise și deplasați-le de 10 ori de la pubis la buric. Transportați palmele închise pe corpul dvs. Repetați de 10 ori. Trageți brațele în sus până în jos de 10 ori.

Acum poziționați palmele închise peste plexul solar și, cu picioarele închise, faceți mișcări de alunecare înainte și înapoi de 10 ori. Luați în considerare faptul că distanța pe care picioarele sunt îndoite și neclintite trebuie să depășească lungimea piciorului cu aproximativ 2,5 ori.

Și la sfârșitul părții pregătitoare, mișcați timp de minute cu palmele și picioarele închise înainte și înapoi. Principala parte a exercițiului Palmele deschise se fixează la nivelul pieptului perpendicular pe corp, iar picioarele ar trebui închise.

Stați în această poziție timp de minute, cu ochii închiși. Regula 6. Exerciții pentru spate și abdomen Un exercițiu extrem al sistemului de nișă este foarte util nu numai pentru spate, ci și pentru intestine, deoarece mușchii se mișcă în timpul execuției.

Datorită acestui fapt, circulația sângelui este îmbunătățită, ca rezultat al apariției constipațiilor și eliminării maselor fecale. Pentru mulți, va fi acum o descoperire, dar boala mintală, demența și accidentul vascular cerebral sunt asociate cu constipație!

Regulile de aur și exercițiile de sănătate pentru sistemul Nishi de Katsudzo Nishi

În plus, se restabilește echilibrul acido-bazic. Datorită acestui fapt, o persoană începe să controleze conștient activitatea sistemului nervos vegetativ. Exerciții pregătitoare Ele sunt efectuate în picioare cineva dintr-un motiv sau altul greu, apoi puteți stacu o spate dreaptă, picioarele umăr lățime separat.